نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
8230
-
الف
+

با «غزل صارمی» بازیگر سریال «زیر آسمان شهر3» آشنا شوید + تصاویر

در این گزارش با «غزل صارمی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران بیشتر آشنا خواهید شد.

به گزارش آی فیلم 2، «غزل صارمی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد سال 1357 در تهران است.

«غزل صارمی» فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما در تهران و رشته زبان و ادبیات از سوئد می باشد و دوره های بازیگری را در کورس های آموزشی «امین تارخ» گذرانده است. 

بانو صارمی بازیگری را از سال 1378 با بازی در فلم «عروس آتش» به کارگردانی «خسرو سینایی» آغاز کرد و در بین مخاطبان سینما شناخته شد.

وی در این فلم کرکتر «احلام» دختری خوزستانی را بازی می کند که به خاطر رسم و رسومات خانوداگی اش باید به همسری بچه کاکایش «فـَرحان» که قاچاقچی کالا می باشد درآید، این درحالی است که وی مخالف این ازدواج است و رابطه عاشقانه دوطرفه بین او و استادش وجود دارد.

در نهایت احلام به اجبار با ازدواج با پسرکاکایش موافقت می کند و در شب عروسی اش در آتشی که خود در اتاق حجله اش برافروخته، می‌سوزد.

«غزل صارمی» نخستین بار در سال 1380 با سریال «رستوران خانوادگی» به عنوان کرکتر مهمان به تلویزیون وارد شد اما در سال 1381 با  ایفای نقش همسر «بهروز پیرپکاجکی» در سریال «زیر آسمان شهر3» به کارگردانی «مهران غفوریان» به شهرت رسید.

«زیر تیغ» ساخته «محمدرضا هنرمند» در سال 1385 از دیگر سریال های پربیننده ای است که بانو صارمی در آن به ایفای نقش پرداخت.

وی در این سریال کرکتر دختر شخصی به نام «قدرت» را بازی می کند. 

داستان این سریال درباره محمود و جعفر دو همکار در یک کارخانه هستند و در حالی که سرگرم آماده کردن مراسم عروسی فرزندانشان با یکدیگر هستند طی یک درگیری جعفر ضربه مغزی شده و می‌میرد.

بعد از آن طی ماجراهایی سرانجام محمود خود را به پولیس معرفی می‌کند و از آن پس آتش کینه رضا پسر جعفر که قرار بود داماد محمود شود با تحریکات کاکایش «قدرت» شعله‌ور شده و تصمیم به قصاص می‌گیرد اما...

«آخرین خواب بارانی» محصول1391 از آخرین آثار تلویزیونی است که وی در آن بعنوان کرکتر «ریحانه» به ایفای نقش پرداخته است.

داستان این فلم مربوط به زوجی به نام ریحانه و صادق است که کودکی را به فرزندی خود در می آورند. ریحانه و صادق زوجی هستند که قادر به بچه دار شدن نیستند و در آپارتمانی که در یکی از اتاقهایش همیشه قفل است زندگی می کنند.

شبی ریحانه در اتاق را باز می کند و در آن عکس دختربچه ای را که همیشه در کابوس هایش حضور دارد می بیند. مالک آپارتمان به او می گوید که دختر بچه ، نواسه اوست که در یک حادثه ترافیکی پس از کشته شدن والدینش ناپدیدشده است. 

«گهواره ای برای مادر»، «سفر سرخ» و «به نام گل سرخ» از جمله های فلم های سینمایی و «راه شب»، «روح مهربان»، «مهر و ماه» و «رستوران خانوادگی» از سریال هایی است که بانو صارمی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

گفتنی است که سریال «زیر آسمان شهر3» هم اکنون هر شب ساعت 20 به وقت تهران و کابل و ساعت 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان با بازی بانو صارمی از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «زیر آسمان شهر 3» 

دانلود سریال «زیر تیغ» 

م ح

 

نظر شما
ارسال نظر